Udgivelser

Indtil videre har jeg kun en serie til salg.

Politiagenterne

I politiagenterne følger vi de 2 agenter Jimmy Connor og Jill Belmont på deres spændende missioner rundt om i hele verden. 

Politiagenterne har jeg næsten altid kendt. Personerne har altid været i min bevidsthed. Jeg startede med, at tegne serien, da jeg var omkring 7 år gammel. I starten var der kun Jimmy, som selv tog rundt i verden og bekæmpede forbrydere, men senere kom Kommissær Jørgensen til. De første historier havde titlen: Jimmy, den gode dykker. Historierne var ret korte og omdrejningspunktet i dem, var hans gode evne til, at dykke. Op i teenageårerne, begyndte historierne, at blive meget længere. Og det var her, Jimmy mødte Jill. Det var også på det tidspunkt, serien blev til Politiagenterne.

Manden fra Bolivia er, efter min mening, den første, der er værdig til en udgivelse. De første streger blev sat omkring 1988-89. Så den har taget over 30 år, at lave. Projektet har selvfølgelig ligget stille i lange perioder, men det har været sjovt, at følge det helt til dørs. Nu håber jeg bare ikke, at det også tager 30 år, at inden den næste historie er færdig…

Manden fra Bolivia

Da Politiagenterne, Jimmy og Jill, ankommer til Bahama, tror de, at de skal holde en velfortjent ferie. Men de kommer på andre tanker, da deres chef, Kommissær Jørgensen, sender dem til Bolivia. Her skal de afsløre narkobaronen Mr. Testemonte, og uskadeliggøre ham. Men det er lettere sagt end gjort, for Manden fra Bolivia har andre planer...

Opret din egen hjemmeside med Webador